Egyre bizarrabb dolgokat csinál a Tesla
Most például bemutattak egy robothernyót, ami egy automata töltő prototípusa, amely magától rákapcsolódik az autóra, ha mellé parkol.
Most például bemutattak egy robothernyót, ami egy automata töltő prototípusa, amely magától rákapcsolódik az autóra, ha mellé parkol.
Az egyre sikeresebb elektromos sportszedán sem úszhatta meg, hogy az eredetiségről egy kissé más elveket valló kínai ipar úgy, ahogy van, magáévá tegye.
Miért nagy szám forintért Teslához hozzájutni? Mert eddig nem lehetett; olyan mint 25 éve a nyugati autó.
Épül a Tesla új gigalétesítménye Nevadában, ahol az elektromos hajtású autókra szakosodott gyártó a lítium-ion akkumulátorokat gyártja majd. A gyár alig valamivel lesz kisebb a világ legnagyobb gyárlétesítményénél, és 6500 dolgozó vesz majd részt a munkában.
A kaliforniai cég fejesei egy régi-régi autós hagyományt hoznának vissza a felelősség egyértelmű tisztázására. Az indexelést.
A kaliforniai székhelyű cég bemutatta belépőszintű autóját, a Model S 70D-t. Az ára így is elég nívós, 75 ezer dollár.
Elon Musk, a Tesla fővezére megszellőztette: nagyjából három hónap múlva a népszerű elektromos autóból, a Model S-ből részben önjáró változat is elérhető lesz.
Újabb kis dolog, amiért értékelni lehet az autóipar szokatlan új óriását. Még finom kis poénokra is futja a cégtől.
Ebben az elektromos autóban semmi sem úgy van, mint azt megszokhatta az átlag autós.
Tesla néven rohanhatja le Kínát, a világ legjelentősebb autópiacát a népszerű elektromos autók gyártója, a Tesla. Ehhez előbb egy ottani rafinált üzletemberrel kellett kiegyeznie a cégvezér Elon Musknak, és a megállapodás gyaníthatóan nem kevés pénzébe került…
Az elektromos autók sem menekülhetnek a nagy felniktől, az ültetéstől és a szpojlerektől.
Nagy valószínűség szerint megszületett az újautó-lezúzás új világcsúcsa: egy amerikai ügyfél nem napokkal vagy órákkal, sokkal inkább másodpercekkel az átvétel után vágta haza vadonatúj Tesla Model S-ét…
Kettészakadt egy Tesla Model S szombaton, helyi idő szerint hajnalban, Hollywoodban: a népszerű elektromos autót egy tolvaj kötötte el egy márkaszervizből, a borzalmas balesetet pedig a rendőrök elől menekülve szenvedte el.
A Vasembert filmvászonra ihlető Elon Musk a Szilícium-völgy egyik legérdekesebb alakja, akiről már biztosra vehető, hogy az internetes fizetés és az űrutazás után az elektromos autók iparágát is forradalmasítja. A napenergiával tölthető Tesla modellekkel olyan fejlődési tempót diktál, amelyet nehezen tudnak követni, a környezetet kímélő jármű ráadásul az Apple érdeklődését is komolyan felkeltette. Megmutatjuk miért.
Los Angelesben minden a luxusról, az önreklámról szól. Ehhez pedig kiváló eszköz egy elektromos autó. Rodeo Drive cruisernek is hívják manapság a Tesla Model S-t.
Márciusban az elektromos luxusszedánból közel 1500 példány talált gazdára az északi országban, ami nagyjából megfelel a magyar piac két vezető szereplőjének havi eladásának. A Tesla azért norvég szinten is elképesztően teljesít, duplán veri az ottani második Golfot is.
Van, aki emlékszik egyetlen Tesla reklámra is? Ha nem, nem véletlenül.
Ezt a kék Tesla Model S-t a TSportline cég húzta fel olyan mértékben, hogy vélhetően ez a legdrágább autója most a kaliforniai cégnek.
Egészen hihetetlen magyarázattal próbál megúszni egy halálos gázolást egy amerikai sofőr: a 63 éves férfi azt állítja, hogy a tragikus baleset összefüggésben áll azzal, hogy a tíz nappal korábban vásárolt Tesla Model S utasterében túlságosan erős volt az újautó-illat….
Panaszáradatot zúdítottak a norvégok a Teslára, ugyanis az elektromos autók zászlóshajójának számító Modell S nehezen bírja a kemény északi tél megpróbáltatásait.